12295311_964380823641666_656648191573822343_n
Dragii noștri membri și prieteni,

Dorim să vă anunțăm că sâmbătă, 27 februarie 2016, cu ajutorul lui Dumnezeu vom vizita aşezământul părintelui Tănase de la Valea Plopului – Valea Screzii! Vă reamintim că acolo sunt ajutați: copii fără familie, mame cu copiii lor, bătrâni fără ajutor, adulți fără adăpost, familii cu greutăți.

Ca de obicei,vă prezentăm mai jos, posibilitățile de ajutorare:

A: Popularizarea acţiunii:

- Povestiți despre acțiune prietenilor și cunoscuților dumneavoastră!
- Trimiteți-ne adrese de mail ale celor interesați să fie informați sau oferiți-le datele de contact ale coordonatorului!

B: Participarea la colecta de produse:

Necesitățile anunțate pentru această dată sunt următoarele:

- Alimente: conserve de peşte, mazăre şi fasole verde la conservă, margarină, lapte praf: PRE NAN;
- Produse de igienă personală: pampers adulți, șervețele umede, absorbante, şampon copii şi adulți;
- Medicamente: Nurofen sirop şi capsule, siropuri de tuse, Algocalmin, No Spa, Debridat, Omez;
- Produse de menaj: produse de curățenie pentru gresie, faianță și geamuri, clor, mături, mopuri, saci menajeri, şervețele masă, pungi sandwich;
- Altele: muşama, fețe de masă, coşuri de gunoi, coli de scris.

Colectarea se va efectua în perioada 18 - 26 februarie 2016 între orele 9.00-13.00 (daca nu reușiti să vă încadrați în acest program, vă rugăm să o contactați pe Irina Popescu: 0724 271 236) .
(Punct de colectare – noul sediu al fundaţiei: Str. Maior Alexandru Câmpeanu nr 58, Etaj 1, Sector 1, Bucureşti)

C: Voluntariat pentru transportarea ajutoarelor:

Ajutoarele vor fi transportate prin activitatea de voluntariat. Suntem recunoscători tuturor celor care se asigură ca donațiile să ajungă la destinație!
În cazul în care doriți să ajutați cu serviciul de transport, vă rugăm să anunțați coordonatorul până joi, 25 februarie (email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau telefon: 0765236231).

Întâlnirea de sâmbătă 27 februarie va fi la sediul fundației* la ora 9:30, iar plecarea la 9:50. Intervalul de 20 de minute este destinat organizării și încărcării mașinilor.
*Vă rugăm să verificați noua adresă a fundației pe pagina web, la secțiunea Contact.

(Pentru orice alte informații sau lămuriri, vă rugăm să contactați coordonatorul: Daniela Petcovici – email: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. – tel: 0765.236.231)

Vă mulțumim pentru orice fel de ajutor!

Căutare site

Noutăți Magazin

Abonare Buletin Informativ

Acest site foloseste cookies pentru cea mai buna experienta de navigare pe site-ul nostru. Daca continuati navigarea inseamna ca sunteti de acord cu aceste conditii.